2013. febr. 12.

Eddigi kinézetek

01. Rózsaszínben szép Harry és Taylor Nos, ilyen volt a legelső dizink, elég lányos és elbíbelődtem a szerkesztéssel. Így utólag mondjuk egyszerűnek hat, de akkoriban meg olyan csicsának találtam xd ilyen fehér keret nem volt rajta csak most így utólag díszként szerkesztettem rá (nem tudom, miért, elborult az agyam xd) Szerintem aranyos volt (:

02. A szürke szuper, Acacia Clarkkal kiegészítve Ez pedig a második, értelemszerűen. Ez már jobban sikerült én nagyon szerettem, de rólam tudni kell, hogy sosem bírom egy-két hétnél tovább egy kinézettel, bármennyire tetszik is xd Ez olyan kicsit szürkés Acacia Clark-os volt, de elég jól sikerült meg a kivágások és az elrendezés is jobb lett.
03.Éjszaka a nagyvárosban Ez az első ilyen sötétebb, darkos kinézet, sok élénk színnel a fekete mellett. A képek homályosak lettek, nem tudom miért meg a kivágás is gáz lett xd nem lett a szívem csücske.

04. Taylor Mangan Night Újabb sötét kinézet sikeredett, csak az előzőt jó hamar leváltottam és nem akartam átírni az egész ccs-t meg a színkódokat, szóval jó volt ez így. Szerintem eddigi legjobb dizim (legalábbis mikor ezt írom ezt gondolom), húgom véleményét is kikértem és ő is egyetértett, hogy rohadtszép lett, ahogyan Taylor Mangan is az, akit mindketten szeretünk :3

  05..Elounor London :3 Szerintem ez a kinézet nagyon szépre sikerült, pont olyanra, amilyenre szerettem volna, ilyen bézs és barnás városias hangulatot akartam összehozni és sikerül. Régies beütéssel, mint például a piros bogár vagy épp a betűtípus. És ez a színösszeállítás is mindenkinek tetszetős, se nem lányos se nem dark se semmi.

06. Scary Glitter Night Ez a dizájn kissé csiricsáré lett, ami mondjuk nekem bejön még ha túlzás is volt a csillámló háttér (egyszer egyszer nemárt feldobni az oldalt). Kissé sötét volt tudom és mikor eljött a jó idő így le is cseréltem, mondván annyira elsötéti az ember hangulatát. De a koponyás brushokat imádtam :)

 07. Tavaszi románc Hm, ez aranyos cím. Bár nem tudom, ki az a csaj Justin mellett, de jó ötletnek tnt egy fejlécre szerkeszteni őket - egy tavaszi, virágos és színes háttér elé. Aranyos kinézet volt meg az egyik legszebben mutatott még a tableteken is, olyan szép színes volt meg vidám - bár hamar meguntam xd 

 08. Egy középkori hercegnő  palotája Köbö ilyen címet lehetne adni ennek a külsőnek. A szereplők talán nem a legjobb választások voltak a fejlécre vagy nem tudom, mindenki döntse el maga, de szerintem olyan szép kis lányos habos-babos elegáns lett, bár nyilván akadnak bőven, kiknek nem ez a stílusa, szval szerintem legközelebb ennek az ellenkezőjét szeretném megszerkeszteni.

09. #Swag khmm..hát egy ilyet i szerettem volna az előző után, elvégre miért is ne, mivel magát a blogot is inkább lazábbra terveztem ezért most ez egy ilyen fejléc lett. A baseball kabátos csajszi sajnos nagyon elmosódottra sikerült :/