2014. márc. 15.

Kérdezz - Felelek Elly módra




Nos kaptam egy kedves kedves üzenetet Starityn egy tagtól, hogy minden héten többször nézi a blogomat, van-e rajta friss meg ilyenek és szeretné tudni, hogy mikor lehet majd hozzászólásokat írogatni. Nos, elvileg magamnak terveztem a blogot csak úgy írogatásra, de nemsokára felrakok majd egy szavazást, milyen is legyen ezek után. A másik, hogy ez az emberke, név szerint Zsófi, küldött nekem egy kérdőívet, mert szeretne jobban megismerni és talán a blogolvasók is ürülnének, ha megtudnának egy-két infót rólam. Nos, a bloggeres  profilomban le van írva, miket szeretek, de ámen, kitöltöm :)

Mi a vezetékneved? Zsuzsanna. Szigorúan Annával és nem csak Zsuzsa.
Hány éves vagy? Lassacskán már a 16-ot töltöm.
Van tesód? Igen, rendelkezem egy hugicával, aki jelenleg 5.-ikes.
Hol élsz, laksz jelenleg? Békés megyében, egy közepes méretű városkában, Gyomaendrődön.
Van példaképed? Nos, nekem így kifejezetten nincs, természetesen van, akire hasonlítani akarok, egyesekre külsőre, másokra belsőleg, de így egyetlen konkrét ember nincs.
Mi a kedvenc...
filmed? The Host - A burok. Egyértelmű kedvenc, könyvben még inkább, olvassátok el vagy nézzétek meg, nagyon jó kis alkotás :)
országod? Kanada.
városod? London, haha. Nem. Van sok város ami nagyon tetszik, pl. Róma, Párizs, New York, Ottawa, Sydney.
állatod? Macska.
könyved? (láttam szeretsz olvasni) Hogy ne megint a Burokot írjam, most legyen a Mielőtt elmegyek.
Férfi ideálod? Konkrétan nincsen, inkább a belsőre hajazok, meg legyen helyes és annyi. De akik szerintem jól néznek ki, így külsőleg, azok Harry Styles, Justin Bieber, Richard Ayala, de amúgy a kék szem a gyengém.
Hírességek, akiket imádsz? Sok van, legfőképp Taylor Swift, Harry Styles, Selena Gomez, Martin Garrix, Saoirse Ronan, Justin Bieber, Nina Dobrev, Ian Somerhalder.
És akiket utálsz? Konkrétan senkit nem utálok, mert nem ismerhetem őket igazából, de akik nem szimpik nagyon az Demi Lovato, Bruno Mars, Hayley Williams és Miley Cyrus.
Szereted az osztályodat? Nem. Én soha egy osztályomat se szerettem még.
Jársz most valakivel? Nem, jelenleg nem :)
Mik a rossz szokásaid? Rágom a szám és a hajam, nagyon későig fent maradok, állandóan a kezemet kenegetem kézkrémmel és azt szagolgatom xd

Hát ennyi lett volna, néhány fenomenális tény rólam xd