2014. febr. 10.

5 sorozat, amit szeretek



 Vámpírnaplók (The Vampire Diaries)
Egyik régi nagy kedvencem a sorozat, gondoltam megérdemli, hogy írjak róla a blogomba néhány szót, hiszen ezzel nem vagyok egyedül, úgy vélem, a legjobb vámpíros sorozat meg a műfajban is az egyik legismertebb/legkedveltebb. Aki nem tudná miről szól.
Na szóval még a legjobb barátnőm ajánlotta még régebben, bár elsőre nem tetszett annyira, de nagyon megkedveltem, és miért? Mert fordulatos, izgalmas, romantikus és a horroros jelenetek is jól meg vannak rendezve, ami nálam alap dolog. És persze Damon. Szerintem ezzel mindent el is mondtam :3 Online itt lehet részeket nézni.

Pokoli Éden/Lost - eltűntek (Lost)
Szintén nagyon nagyon régi kedvenc sorozatom amit már vagy háromszor végignéztem de mindig kihagytam belőle sokszor epizódokat, régebben egy teljes évadot is. Elég sok évad van, de szerintem a vége fele sem lett unalmas a sztori, én imádom, és azt is, hogy nagyjából mind a 48 (plusz még akik felbukkannak) karakter meg lehet ismerni és legalább mindenkinek kijárt egy rész, amiben épp ő volt a főbb karakter. Alapjában imádom az ilyen katasztrófás-túlélős műfajt, bár előre lehet sokszor sejteni, kik élik túl a végén, ez esetben nem sokan és sajnos a kedvenceim is mind meg lettek öletve, de szerintem szuper :) Több infó & Online
  Monster High
Az egyik legviccesebb, legelragadóbb és legcukibban kidolgozott ilyen animációs mese. Talán kicsit dedós, de én már elég sok részt láttam, amikben mindig megtalálható a sokszínűség, a karakterek bemutatása epizódonként és hogy a részek általában rövidkék, max 5 percesek, kivéve a mozikat, így az ember falja az epizódokat ^^ nekem a kedvenc karakterem Cleo és Frankie :) Infó & Online
 Csinos kis hazugok (Pretty Little Liars)
Egy király sorozat, tele csinos és furfangos csajszikkal és még csinosabb és helyesebb srácokkal. Szerintem csak lányoknak való inkább, mert elég csajosnak mondanám, sok benne a titkolózás, a párkapcsolatok és sokszor azok is összejönnek, akikre a nézők már jó ideje várnak :) És természetesen a kérdés az elejétől adott: vajon a titokzatos A, aki megkeseríti a 4 főszereplő életét és mindent tud róluk, tényleg elhunyt barátnőjük, Alison? Aki amúgy a kedvenc karakterem és a színésznőt is imádom:) Online itt.
V, mint Viktória (Victorius)
Szerintem a kedvenc sorozatom a Nickelodeon csatornán, bár a többségért nem vagyok oda meg vissza, de az itt szereplő színészek tényleg mind tehetségesek, nagyon kreatívak, jó a hangjuk és sokszínűek, az ember egyszerűen szeretne egy ilyen gimiben tanulni Hollywoodban, ahol az álmai egy karnyújtásnyira vannak.  A karakterekről változó véleményem van, volt akit régen kedveltem de megutáltam meg fordítva is. Infó & online.