2014. jan. 28.

Egy kóbor cica története

Gondoltam ezt megosztom veletek, miért is ne.
Mentem az állomásra, ugyebár másik városba járok suliba, na és abban a városban jöttem épp hazafele, vártam a hazainduló vonatomat és láttam, hogy valami mozog a váró rozoga ajtajánál. És egy tiszta havas, reszkető, elég sáros kismacska volt és talán be akart jutni a váróba, mivel ott melegebb van vagy nem tudom, de nem tudott és kis híján odacsukták többször is az ajtóhoz, de senki nem foglalkozott vele komolyabban, ekkor felvettem és elvittem egy padhoz ahol leöntöttem a teámmal(ami ilyen langyos volt) meg adtam neki kaját na és úgy tűnt én már nem fázik annyira aztán mikor indult a vonatom gyors bevittem a váró egy ilyen eldugottabb részére, ahol nem várakoznak szinte soha csak úgy van, na szóval,hogy melegedjen és ne az utcán fagyoskodjon. Aztán amúgy aktívabb lett meg gyakrabban nyávogott meg kapaszkodni próbált a kabátomba, hogy ne hagyjam ott, de hát mást nem tehettem .Nem tudom mi lett vele, de jó érzés, hogy megpróbáltam rajta segíteni, szerintem jobban lett, bár nem tudom, lehet kidobták onnan azóta...csak én vagyok ennyire érzékeny a kóbor állatokra? xd komolyan, senkit nem érdekelt volna, csak mindig engem, én szoktam megállni etetni meg simogatni őket, senki más xd  (:

Képem nincs mert lemerült a telóm, de kábé így nézett ki.